Ogłoszenia o pracę

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, ochrona środowiska
  • umiejętność analizowania i opracowywania danych, zdolność wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji
  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania oraz utrzymywania relacji z różnymi osobami
  • wysoka kultura osobista
  • chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • znajomość pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i zarządzania czasem

Zakres wykonywanych zadań:

  • obsługa administracyjna organów Spółki
  • przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych (regulaminów, procedur, zarządzeń, poleceń i innych) dot. zakresu powiązanego z pracą Biura Zarządu
  • przygotowywanie raportów, rejestrów i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem i organizacją prac Spółki
  • wsparcie przy pozyskiwaniu decyzji i zezwoleń
  • aktywne wsparcie pracy Zarządu w realizacji zadań wynikających z ładu korporacyjnego
  • wsparcie przy zapewnieniu zgodności działalności firmy w obszarze zarządzania zagadnieniami z zakresu ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju z normami obecnie obowiązującego prawa

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie (etat, część etatu lub inna forma)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników pracy
  • dofinansowanie do szkoleń
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: e-mail: zebiec@zebiec.pl lub bezpośredni kontakt z Kierownikiem Biura Zarządu pod numerem telefonu: 41 27 67 400 lub wew. 327.

Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Aktywna sprzedaż kotłów c.o. i innych urządzeń grzewczych w sieci autoryzowanych dystrybutorów
  • Nawiązywanie kontaktów z nowymi Partnerami handlowymi
  • Realizacja stawianych zadań ilościowych i jakościowych
  • Efektywna współpraca z Działem Sprzedaży w realizacji bieżących zadań
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Klientami a firmą
  • Doradztwo dotyczące urządzeń grzewczych
  • Badanie potrzeb klientów, monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych
  • Kreowanie wizerunku firmy na rynku

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe
  • Znajomość standardów obsługi Klienta i technik sprzedaży
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz swoboda wypowiedzi

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży grzewczej/budowlanej
  • Znajomość języka angielskiego (mile widziane)
  • Dobra znajomość pakietu Office

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników pracy
  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • Finansowanie szkoleń
  • Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop
  • Świadczenia socjalne

Teren Pracy – woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie, lubelskie, część woj. mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl

Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku w szczególności będzie należało:

  • opracowanie rocznych planów inwestycyjnych,
  • prowadzenie i realizacja procesów inwestycyjnych – tworzenie specyfikacji, przeprowadzanie przetargów, rozliczanie inwestycji,
  • nadzór nad środkami trwałymi,
  • współpraca z innymi komórkami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne,
  • umiejętność czytania rysunków technicznych,
  • rzetelność, odpowiedzialność i sumienność,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy.

Mile widziane:

  • obsługa programów CAD,
  • znajomość prawa budowlanego,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania zakresu kompetencji m.in. poprzez szkolenia, warsztaty,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
  • pakiet sportowy Medicover.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl

Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku w szczególności będzie należało:

  • opracowanie technologii prac po stronie elektrycznej związanych z remontami i inwestycjami,
  • uczestnictwo w weryfikacji maszyn, urządzeń i obiektów po stronie elektrycznej,
  • opracowanie harmonogramy przeglądów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,
  • monitorowanie i prognozowanie zapotrzebowania na zużycia energii elektrycznej,
  • zlecanie zamówień materiałów i narzędzi,
  • kierowanie powierzonym odcinkiem pracy w oparciu o obowiązujące przepisy, zarządzenia i instrukcje.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne o profilu elektrycznym lub pokrewne,
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunków technicznych,
  • rzetelność, odpowiedzialność i sumienność,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne i dozorowe.

Mile widziane:

  • uprawnienia do obsługi i konserwacji suwnic,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych lub platformowych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania zakresu kompetencji m.in. poprzez szkolenia, warsztaty,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
  • pakiet sportowy Medicover.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl

Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.

Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna informują że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna (27-200 Starachowice) wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem KRS 0000049427, NIP 6640000816, numer REGON 000025224,
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej rekrutacji lub przyszłych rekrutacji- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 8 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 108),
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech lat,
  4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie,
  5. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego,
  6. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.