Ogłoszenia o pracę
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, ochrona środowiska
- umiejętność analizowania i opracowywania danych, zdolność wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji
- komunikatywność i umiejętność nawiązywania oraz utrzymywania relacji z różnymi osobami
- wysoka kultura osobista
- chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- znajomość pakietu MS Office
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i zarządzania czasem
Zakres wykonywanych zadań:
- obsługa administracyjna organów Spółki
- przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych (regulaminów, procedur, zarządzeń, poleceń i innych) dot. zakresu powiązanego z pracą Biura Zarządu
- przygotowywanie raportów, rejestrów i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem i organizacją prac Spółki
- wsparcie przy pozyskiwaniu decyzji i zezwoleń
- aktywne wsparcie pracy Zarządu w realizacji zadań wynikających z ładu korporacyjnego
- wsparcie przy zapewnieniu zgodności działalności firmy w obszarze zarządzania zagadnieniami z zakresu ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju z normami obecnie obowiązującego prawa
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie (etat, część etatu lub inna forma)
- możliwość rozwoju zawodowego
- system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników pracy
- dofinansowanie do szkoleń
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: e-mail: zebiec@zebiec.pl lub bezpośredni kontakt z Kierownikiem Biura Zarządu pod numerem telefonu: 41 27 67 400 lub wew. 327.
Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.
- Aktywna sprzedaż kotłów c.o. i innych urządzeń grzewczych w sieci autoryzowanych dystrybutorów
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi Partnerami handlowymi
- Realizacja stawianych zadań ilościowych i jakościowych
- Efektywna współpraca z Działem Sprzedaży w realizacji bieżących zadań
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Klientami a firmą
- Doradztwo dotyczące urządzeń grzewczych
- Badanie potrzeb klientów, monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych
- Kreowanie wizerunku firmy na rynku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
- Prawo jazdy kategorii B
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe
- Znajomość standardów obsługi Klienta i technik sprzedaży
- Zaangażowanie, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz swoboda wypowiedzi
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży grzewczej/budowlanej
- Znajomość języka angielskiego (mile widziane)
- Dobra znajomość pakietu Office
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników pracy
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Finansowanie szkoleń
- Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop
- Świadczenia socjalne
Teren Pracy – woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie, lubelskie, część woj. mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl
Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku w szczególności będzie należało:
- opracowanie rocznych planów inwestycyjnych,
- prowadzenie i realizacja procesów inwestycyjnych – tworzenie specyfikacji, przeprowadzanie przetargów, rozliczanie inwestycji,
- nadzór nad środkami trwałymi,
- współpraca z innymi komórkami.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- umiejętność czytania rysunków technicznych,
- rzetelność, odpowiedzialność i sumienność,
- samodzielność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- obsługa programów CAD,
- znajomość prawa budowlanego,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania zakresu kompetencji m.in. poprzez szkolenia, warsztaty,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
- pakiet sportowy Medicover.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl
Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.
- opracowanie technologii prac po stronie elektrycznej związanych z remontami i inwestycjami,
- uczestnictwo w weryfikacji maszyn, urządzeń i obiektów po stronie elektrycznej,
- opracowanie harmonogramy przeglądów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,
- monitorowanie i prognozowanie zapotrzebowania na zużycia energii elektrycznej,
- zlecanie zamówień materiałów i narzędzi,
- kierowanie powierzonym odcinkiem pracy w oparciu o obowiązujące przepisy, zarządzenia i instrukcje.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne o profilu elektrycznym lub pokrewne,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunków technicznych,
- rzetelność, odpowiedzialność i sumienność,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne i dozorowe.
Mile widziane:
- uprawnienia do obsługi i konserwacji suwnic,
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych lub platformowych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania zakresu kompetencji m.in. poprzez szkolenia, warsztaty,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
- pakiet sportowy Medicover.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na wskazany poniżej adres:
Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
27-200 Starachowice
e-mail: zebiec@zebiec.pl
Prosimy o załączenie klauzuli*
Zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. a, Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna – Administratora Danych Osobowych.
Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna informują że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna (27-200 Starachowice) wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem KRS 0000049427, NIP 6640000816, numer REGON 000025224,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej rekrutacji lub przyszłych rekrutacji- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 8 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 108),
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech lat,
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie,
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego,
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.